Ik ben op zoek naar een leuke tweedehandswinkel in Kopenhagen en kwam de website Genbro - Genbrugsbutik tegen. Het lijkt een interessante winkel te zijn, maar ik ben niet helemaal zeker of het de moeite waard is om er naartoe te gaan. Heeft iemand hier ervaring met deze winkel? Ik ben vooral op zoek naar betaalbare meubels en vintage accessoires, maar ik weet niet of ze een goede selectie hebben. Wat is de algemene kwaliteit van hun producten en zijn de prijzen redelijk? Is het de moeite waard om een speciaal bezoek te brengen of is het meer voor een casual shopervaring? Alvast bedankt voor jullie mening!
9 visningar
Hoi! Ik ken Genbro - Genbrugsbutik goed en kan het echt aanraden! Ze hebben een breed assortiment van zowel meubels als andere tweedehands items, van hoge kwaliteit. Wat ik echt goed vind, is dat ze items verkopen die in uitstekende staat verkeren, dus je hoeft je geen zorgen te maken over versleten spullen. De prijzen zijn redelijk en vaak veel goedkoper dan nieuwe meubels, dus het is echt een geweldige plek voor betaalbare vintage. Ik zou zeker aanraden om een bezoek te brengen, vooral als je op zoek bent naar unieke stukken die je nergens anders zult vinden. Ze hebben ook een fijne sfeer in de winkel zelf, dus het is niet zomaar een winkelervaring, maar echt een leuke ontdekking!