Hej allihopa! Jag funderar på att köpa kläder och en speciell väska för min lilla hund https://thewellpaw.se/ . Jag har sett att det finns både funktionella kläder för kalla och blöta dagar och små väskor som gör det enkelt att bära med sig hunden när det behövs. Jag undrar om det är något ni har investerat i för era hundar? Har det varit värt det, och vad har ni i så fall letat efter när ni valt kläder och väskor? Jag vill gärna höra era tankar och tips!
top of page
Catholic Daily Quotes
Offentlig·145 medlemmar
bottom of page
Hej på er! Jag håller helt med om att det kan vara ett bra köp, speciellt om du har en liten eller korthårig hund. Jag har en chihuahua som verkligen fryser på vintern, så jag investerade i både en fleecejacka och en regnjacka till honom. De har verkligen gjort skillnad under promenaderna! Han tycker också om att vara i sin väska när vi är ute på längre resor, eller om vi ska någonstans där det är trångt med folk. Väskan har en vadderad botten och är väldigt bekväm för honom att ligga i, och jag känner mig trygg med att han har sin egen "plats". Förutom att det är praktiskt, så känns det bra att veta att han har det bekvämt och varmt. Och som Maja sa, det finns ju massor av alternativ, så det är lätt att hitta något som passar både stil och funktion. Jag rekommenderar att man provar olika storlekar på väskor och kläder för att se vad som passar hunden bäst och känns bekvämt.